Документи для підтвердження інвалідності, які має подати працівник

Працівники, яким установлено інвалідність, мають подати до кадрових служб підприємств, у яких вони працюють, відповідні документи для підтвердження статусу інваліда. Про які документи йдеться — поговоримо далі.

Висновки щодо характеру та умов праці для інваліда робить медико-соціальна експертна комісія (МСЕК). Зазначається це на зворотному боці довідки до акту огляду МСЕК про встановлення групи інвалідності особі.

Проте, не можна керуватися лише цим документом, коли йдеться про подальшу роботу чи звільнення особи, якій встановлено інвалідність. Адже частиною першою статті 17 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII (далі — Закон № 875) інвалідам гарантовано право працювати на підприємствах, в установах і організаціях з урахуванням індивідуальних програм реабілітації.

Отже, у разі, якщо працівнику встановлено інвалідність, до кадрової служби підприємства такий працівник має подати разом із довідкою до акту огляду МСЕК ще й індивідуальну програму реабілітації, яку видає теж МСЕК, що встановила інвалідність.